Вили Zarka

Сегмент: Комерцијална перална
Тип на бизнис: Ресторан и винарија
Година: 2022
Ова е семејно управувано туристичко село кое ги пречекува посетителите од Хрватска и од целиот свет од далечната 2005 година.
Во центарот, можете да го најдете неговиот познат ресторан кој служи традиционални јадења и винарска визба. Во близина на ресторанот се наоѓаат традиционалните куќи, кои се целосно реновирани и комплетно опремени за посетителите. Прекрасен поглед на лозјето, малото езерце, тревниците, уредените пешачки патеки, бесконечниот базен, спортските терени… Ова е само дел од објектите што ги бараат посетителите кои бараат релаксација, како и деловните субјекти кои бараат место за одржување семинари,градење тим и развивање натимска работа како и соработка меѓу вработените.
Овој прекрасен имот е плод на визијата и долгорочната напорна работа на семејството. Голем чекор напред во оваа успешна приказна неодамна направи г-ѓа Инес. Благодарение на нејзиниот немирен претприемачки дух, таа одлучи да започне бизнис со перење алишта што првенствено ќе послужи за потребите на туристичкото село, но и ќе нуди услуги за другите компании во соседството. За нејзин сојузник во овој деловен потфат, таа ја избра нашата помош.
„Порано имав друг ресторан за брза храна и најголемиот проблем со кој се соочив беше да најдам квалитетна работна сила. Откако го затворив тој ресторан, долго време размислував кој ќе биде мојот следен претприемачки потег. Се што знаев е дека сакам да понудам услуга.
По долго размислување, сфатив дека за време на туристичката сезона сметките за услугите за перење беа прилично високи. Многу објекти, како што се ресторани, соби и базени, исто така имаат многу ткаенини за перење. Ми падна на памет – можам јас тоа да го правам !
“Јас сум нова во овој бизнис и затоа секогаш сèпрашувам двапати. Пред ова, единственото искуство со перење алишта што го имав беше во моето сопствено домаќинство.”
Одлуката за отворање перална не беше импулсивна за г-ѓа Инес. Таа одвои време да истражува, да праша за конкурентните решенија и производите и да ги прочита искуствата на другите луѓе. Првпат контактираше со нашите експерти за продажба пред четири години. Таа бараше одлична вредност за парите, но она што беше пресудно за неа беше човечкиот фактор, а тоа доаѓа со поддршката од постпродажниот сервис и услуга.
„Можев да купам и увезам опрема – но кој ќе ми помогне кога ќе се појави проблем?“, вели разположената предприемачка смеејќи се. „Јас не сум само шеф, јас правам се. Имам своја кутија со алатки и не ми пречи да ја работам работата. Ме интересира сè – од најмалата завртка до филтерот. Јас сум само таков тип на личност. Јас сум нов во овој бизнис и затоа секогаш прашувам сè двапати. Пред ова, единственото искуство со перење алишта што го имав беше во моето домаќинство.
Таа вели дека за неа човечкиот допир е најважниот фактор во секој бизнис и дека тимот по продажбата треба да биде некој вид психолог, да знае како да ги смири клиентите и да им претстави решение. Црвеното вино и маслото од семки од тиква се специјалитети на секој традиционален ресторан овде, но дамките што ги оставаат зад себе се голем проблем за г-ѓа Инес. Затоа, ја посетивме и одржавме едукација за перење и пеглање.
„Друг трик што ми го покажавте беше начинот на подготовка и организација на работата. Уште еднаш се покажа дека човечкиот фактор е најважен. Ми беше многу мило што одвои време да ме едуцираш, тоа ми значеше светот. Исто така, побарав од вашите колеги професионални примероци од производите што би сакала оваа зима да ги тестирам на дамките.
“Ни ги дадовте цртежите за инсталација кои навистина им помогнаа на нашите градежни работници. Го поставивме индустрискиот под и, чекор по чекор, сè дојде на свое место.”
Процесот на размислување за започнување перална беше долг и темелен, но реализацијата беше многу брза – траеше помалку од два месеци. Првиот чекор беше внатрешнатаадаптација. Прв чекор беше адаптација на ентериерот. Помогнавме во развојот на концептот за да се осигураме дека просторот оптимално ќе биде искористен, но и да се избегнат најчестите грешки. 3Д моделирањето беше од голема помош во овој процес.
Производите беа на залиха во магацин и беа испорачани за помалку од еден месец. Авантурата започна. Таа доби две комерцијални машини за перење и две комерцијални сушари со капацитет од 10 кг, машина за пеглање долга 140 см и маса за пеглање. Таа, исто така, доби генератор на озон BW и автоматски пумпи за дозирање.
“Во текот на годината имам двајца вработени, но со стартот на следната сезона планирам да ангажирам уште двајца”
Туристичката сезона значи висок интензитет. Во текот на годината имам двајца вработени, но со почетокот на следната сезона планирам да вработам уште двајца“, вели таа воодушевено. „Многу сум среќна што успеав да го исполнам мојот деловен сон. Така можам да ја организирам работата и времето како што сакам, а тоа е огромна придобивка. Според мојата проценка, производите ќе се исплатат во рок од само две години. И ако можам да додадам – волјата за работа и волјата за живеење – тоа е клучот за успехот и сè што е навистина важно!